Geen zorgen rond de administratieve kant van uw organisatie
Onze administratieve dienstverlening bestaat uit:
Secretariaatsvoering:
Wij kunnen het eerste contact- en aanspreekpunt voor uw organisatie zijn (ons kantoor is tijdens kantooruren altijd bereikbaar, zowel telefonisch als fysiek). Het herbergen van de ‘maatschappelijke zetel’ is ook mogelijk.
We nemen de volledige administratie en wettelijke verplichtingen (cf. de vzw-wetgeving, zoals publicatie mandaten, statutenwijzigingen, neerlegging jaarrekening) voor onze rekening.
Ledenadministratie:
We houden uw ledendatabase up-to-date, staan in voor facturatie, opvolging van betalingen, financiële rapportering enz. We kunnen uw leden aanschrijven, mailen of bellen in het kader van de lidmaatschappen of hun profielgegevens. Onze communicatiemedewerkers helpen met begeleidende brieven en mails.
Wij kunnen ook uw financiële administratie coördineren. We werken hiervoor met uw boekhouder of met een erkende accountant die voor ons verschillende vzw-boekhoudingen beheert (zowel met of zonder btw-nummer).
Met de gepaste technologische tools laten we uw (leden-)administratie efficiënt verlopen. Dit kan gaan om boekhoudsoftware, ledenextranetten, CMS- of CRM-pakketten.